środa, 20 lutego 2008

Ruszyła kampania społeczna "Sprawdzaj tych, których wybierasz"

Media i Marketing podał następującą informację. Miejmy nadzieję, że kampania ta trafi nie tylko do wyborców, ale, że również wybrańcy zrozumieją, że mamy prawo uczestniczyć i kontrolować ich działania.

Fundacja im. Stefana Batorego i Stowarzyszenie Szkoła Liderów są organizatorami kampanii społecznej "Sprawdzaj tych, których wybierasz", której celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa, że ma prawo wiedzieć, jakie decyzje podejmują władze samorządowe i rozliczać je z przedwyborczych obietnic.
W ramach kampanii powstały: spot TV, dwie wersje spotu radiowego, plakat, bannery oraz znaczek i nalepki. Wśród haseł kampanii są "Wejście nie tylko służbowe" i "Trwają obrady, proszę przeszkadzać".
Za kreację kampanii odpowiadają agencje DDB Warszawa, Gutenberg On Line oraz studio CutCut. Czas antenowy i powierzchnie reklamowe zostały udostępnione bezpłatnie.
Akcja potrwa do końca lutego br., a kolejne odsłony kampanii będą realizowane do kolejnych wyborów samorządowych w 2010 r. (KC)
(2008-02-20)


Brak komentarzy: